Semester

Då var semestern slut för denna gången. Jag har hunnit med en hel del på en vecka ändå!


Marängtårta till syss.


Kört två-dagars på Fallens dagar.


Vart på släktkalas för syss och lillebror.


Åkt cab med Aggan.


Varit ute och ätit med V, Karin & Jenny.


Slappat i husvagnen på Grebbestads camping.


Spelat äventyrsgolf med Vicke, Lillebror & Malin.


Ätit glass i Fjällbacka.


Gjort Liseberg!


Njutit på vackra Käringön.


Bakat muffins från min nya bok med hjälp av min nya skål.

Jag är redo för måndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har hunnit med en hel del du! Själv kör jag 2 veckor ledigt till, men innan man vet ordet av det så

är nog dem över med! Fast... visst ska det bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen med:)

2011-07-24 @ 23:18:05
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0