Lampan



Jag hittade en taklampa på Habitat i London.
Det är inte jättesmidigt att få hem en stor taklampa på planet.
Jag levde i förnekelse och trodde att den skulle få plats under sätet.
Men när jag satt där med lampan i knäet fick jag lite lätt panik, vart skulle jag göra av den??
En manlig flygvärdinna påpekade att där kunde jag inte ha den och bar i väg den.
Var under hela resan lite osäker på om den stod kvar i London eller om han lyckats få in den någonstans.

När jag skulle gå av berättade piloten glatt att lampan åkt framme hos honom!!
Himla hjälpsamma i alla fall och lampan blev toppen i sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Angie

Haha, lyxåk. Men allt går om man vill :)

Fin är den iallafall :)

2010-11-24 @ 23:08:22
Postat av: Sofia

Hahaha! :D

2010-11-25 @ 22:21:22
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0